erikassimsblogg

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

If you hear me, part 2

Av Erika - 22 april 2012 21:29

Hello!

Nu kommer if you hear me part 2(eller del 2, om man så vill). föressten! alla som har bloggar vet ju hur glad man blir av kommentarer  såå, gör gärna en liiten tjej lycklig med en liiten kommetar...skulle göra mej väldigt glad!   


Nora

Lillan

gäster



Ja, mamma var verkligen förvånad när hon vaknade dagen därpå och insåg att våran häst var borta. 

Hon hade inte ens hunnit att döpa den!

"jag undrar verkligen"

"hur sjutton? visst band jag honom? joo det gjorde jag!" 

"eller? det såg ju ut som om någon lossat honom!"

ja, mamma funderade och funderade. Men just då var hon tvungen att tänka på något annat. Dagen därpå var nämligen min treårsdag, och hon hade ännu inte fixat present.

-puss puss, nu måste jag skynda mig till jobbet!

-hedå mamma!

-hejdå!

mamma skyndade sig till jobbet, fast hon var ändå lite sen.

diekt när hon slutade skyndade hon sig bara hem och bytte om, och satte sig sedan på cykeln och cyklade till

"Beatas presentshop".

affären låg lite utanför stan, så det tog ett tag att cykla.

"Då ska vi se!"  

"inte några kläder, det har hon. Kanske ett mjukisdjur?"

-De har verkligen allt här! herregud!

"tillochmed kattmat!"

"vänta nu lite! kattmat! jag fick just en superidé! och jag köper ett gosedjur också."

-jahupp. en gosedjursgiraff. det blir 69:-.

-tack! 

     

"hmm, få se här...ja! titta, perfekt! leverans också, super!

jaa, just det! mamma hade köpt en liten kattunge till mig! och den blev jag mer än glad över!

  -ja må hon leva, ja må hon leva!

-ja må hon leva uti hundrade år!

-haha!

-javisst ska hon leva javisst ska hon leva javisst ska hon leva uti hundrade år! GRATTIS!!!

-taack! titta katt!

-jaa, det är en katt! och den är till dej!

-är han inte söt?


-jaa!

-men nu ska vi blåsa ljus på tårtan, eller hur?

-ååå, ett! å två, å treee

-ptfffuuu! (blåser)


-grattis, igen!


-är jag tre år nu?

-jaa det är du!

        

 
 
Henny-penny

Henny-penny

8 september 2012 08:13

Åh vilken söt kattunge!!!

http://awesomesims.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 10 november 2012 11:24


Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Förlåt mig! men man ska ju tycka att det är kul att blogga, det ska vara som en hobby och inte som ett måste. Jag har helt enkelt tröttnat på att simsblogga, och vill test någonting annat nu. Jag är ledsen, m...

Av Erika - 22 oktober 2012 21:06

Vår berettelse ska börja här hemma hos Oliver och Alice Haglund. Livet har inte varit så lätt för Oliver de senaste månaderna. För ungefär fyra månader sen hade han ett perfekt liv tillsammans med sin fru och dotter i ett lyxhus i utkanten av suns...

Av Erika - 21 oktober 2012 16:19


Hej! jag har en liten idé till en ny histoia som kan funka...jag ska se om jag eventuellt kan publicera första delen redan ikväll, eller kanske imorgon. förhoppningsvis ikväll. ni kanske sett att jag bestämt mig för att ta bort "två simmar"-serie...

Av Erika - 20 oktober 2012 20:44


Hej Halloj! nu är jag här igen, förlåt att jag inte uppdaterat på en månad!  hehe, nej men allvarligt talat så har jag haft ganska mycket i skolan och inte haft tid...förlåt, förlåt   men nu blev jag peppad av era fina kommentarer!          s...

Av Erika - 22 september 2012 12:35


nån mer än jag som tänkt på att fåglarna i sims 3 ändå är ganska välgjorda! man ser dem ju ändå inte så ofta...altså dem som flyger i luften, som man bara ser om man zoomar ut bilden vid rätt tillfälle.   det blev ett ganska kort inlägg...men de...

Presentation


hej alla simmare! roligt att du hittat till min blogg! den här bloggen startade jag för att kunna dela med mig av ett av mina stora intressen: sims!
så ha det bra
/Erika

Fråga mig

4 besvarade frågor

mina sims historier

 

 

publicerade delar:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

OBS! if you hear me kommer antagligen inte att ha fler delar.

läs varför här...

 

 

publicerade delar:

1,2,3

 

 

publicerade delar:

1,2 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

andra sims bloggar!


Ovido - Quiz & Flashcards