erikassimsblogg

Alla inlägg under september 2012

Av Erika - 22 september 2012 12:35

nån mer än jag som tänkt på att fåglarna i sims 3 ändå är ganska välgjorda! man ser dem ju ändå inte så ofta...altså dem som flyger i luften, som man bara ser om man zoomar ut bilden vid rätt tillfälle.

 

det blev ett ganska kort inlägg...men det blev ett iallafall!

/erika

Av Erika - 11 september 2012 17:16

Hej!

jag har fått en helt underbar recension på "awesomesims.bloggplatsen.se"!   Jag har redan länkat dem bland länkarna där nere, men tänkte göra det igen:


awsomesims

kika gärna in på den, ett tips!   


sims 3 övernarturligt har ju kommit ut nu! funderar på att köpa det...det är nog värt pengarna, men tänkte kolla in lite recensioner innan jag köper det.


om jag gör det så kommer jag nog göra en ny historia, jag vet vad ni tänker nu: en till? men jag kanske ska skrota någon av de andra? det skulle nog isådannafall vara en historia som det händer mer i. en spännande liksom...den skulle vara mer i if you hear me-stil. Mer handling, mer..känsla! Men vi får se. jag vet inte än.


kram på er allihopa!

/erika  

Av Erika - 5 september 2012 11:00

Hej!

här kommer det: Familjen Snirr del 4!  (är sjuk idag så om jag orkar så kanske jag påbörjar nästa del redan idag!)




Det är torsdag förmiddag, och tre veckor sedan Linn och Niklas fick sitt första barn-en dotter som heter Paulina.   

Vardagen flyter på...

 

Men en dag ringer telefonen.

-Hej det är linn! 

Nämen hej! ja just det!

precis, ja!

 

- Jaa visst får du det! jaa, jättekul!

på lördag? ja det passar jättebra! 

 

-Ja huset är jättefint! jaa!

men precis! 

jasså? jaja.

ja men då ses vi då!  

hej!

 

-Vem var det? undrade Niklas.

-Min syster! sa Linn. Hon ska komma på lördag! 

-Vad kul!

-Ja, och sa att hon hade en överraskning! och att det var en sak vi måste hjälpa henne med..

 

-vad kan det vara? undrade Niklas.

-ingen aning, svarade Linn. Med henne vet man aldrig!

     

- Du Linn..

-ja

-Vill du följa med till stranden ikväll efter maten?

-ja, varför inte?

 

-ska vi gå då? undrade linn.

-ja, okej!

 

-Det är väldingt fint här! sa Linn när de kom fram.

 

-Jo du förstår..sa Niklas. Jag vill fråga dig en sak.

 

-Vänta lite bara...

-hihi..okej!

   


-Vill du gifta dig med mig?

-Ja, självklart!   

 

 

-så fint den blänker!

 

Det börjar skymma ute pch de bestämmer sig för att ta en promenad hem.

 

och ute lyser stjärnorna...




Presentation


hej alla simmare! roligt att du hittat till min blogg! den här bloggen startade jag för att kunna dela med mig av ett av mina stora intressen: sims!
så ha det bra
/Erika

Fråga mig

4 besvarade frågor

mina sims historier

 

 

publicerade delar:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

OBS! if you hear me kommer antagligen inte att ha fler delar.

läs varför här...

 

 

publicerade delar:

1,2,3

 

 

publicerade delar:

1,2 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

andra sims bloggar!


Ovido - Quiz & Flashcards