erikassimsblogg

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

familjen Snirr del 4

Av Erika - 5 september 2012 11:00

Hej!

här kommer det: Familjen Snirr del 4!  (är sjuk idag så om jag orkar så kanske jag påbörjar nästa del redan idag!)




Det är torsdag förmiddag, och tre veckor sedan Linn och Niklas fick sitt första barn-en dotter som heter Paulina.   

Vardagen flyter på...

 

Men en dag ringer telefonen.

-Hej det är linn! 

Nämen hej! ja just det!

precis, ja!

 

- Jaa visst får du det! jaa, jättekul!

på lördag? ja det passar jättebra! 

 

-Ja huset är jättefint! jaa!

men precis! 

jasså? jaja.

ja men då ses vi då!  

hej!

 

-Vem var det? undrade Niklas.

-Min syster! sa Linn. Hon ska komma på lördag! 

-Vad kul!

-Ja, och sa att hon hade en överraskning! och att det var en sak vi måste hjälpa henne med..

 

-vad kan det vara? undrade Niklas.

-ingen aning, svarade Linn. Med henne vet man aldrig!

     

- Du Linn..

-ja

-Vill du följa med till stranden ikväll efter maten?

-ja, varför inte?

 

-ska vi gå då? undrade linn.

-ja, okej!

 

-Det är väldingt fint här! sa Linn när de kom fram.

 

-Jo du förstår..sa Niklas. Jag vill fråga dig en sak.

 

-Vänta lite bara...

-hihi..okej!

   


-Vill du gifta dig med mig?

-Ja, självklart!   

 

 

-så fint den blänker!

 

Det börjar skymma ute pch de bestämmer sig för att ta en promenad hem.

 

och ute lyser stjärnorna...




 
 
sofi och henny-penny

sofi och henny-penny

8 september 2012 10:07

Hej Erika vet du att du van våran sims tävling????????? Om du inte viste det gå då in på vår sida så ser du att vi har gjort ett inlägg om din simsblogg. (det längsta inlägg vi gjort faktiskt)

http://awesomesims.bloggplatsen.se

Erika

11 september 2012 17:09

oj! ska gå in och titta nu med en gång!!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 10 november 2012 11:24


Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Förlåt mig! men man ska ju tycka att det är kul att blogga, det ska vara som en hobby och inte som ett måste. Jag har helt enkelt tröttnat på att simsblogga, och vill test någonting annat nu. Jag är ledsen, m...

Av Erika - 22 oktober 2012 21:06

Vår berettelse ska börja här hemma hos Oliver och Alice Haglund. Livet har inte varit så lätt för Oliver de senaste månaderna. För ungefär fyra månader sen hade han ett perfekt liv tillsammans med sin fru och dotter i ett lyxhus i utkanten av suns...

Av Erika - 21 oktober 2012 16:19


Hej! jag har en liten idé till en ny histoia som kan funka...jag ska se om jag eventuellt kan publicera första delen redan ikväll, eller kanske imorgon. förhoppningsvis ikväll. ni kanske sett att jag bestämt mig för att ta bort "två simmar"-serie...

Av Erika - 20 oktober 2012 20:44


Hej Halloj! nu är jag här igen, förlåt att jag inte uppdaterat på en månad!  hehe, nej men allvarligt talat så har jag haft ganska mycket i skolan och inte haft tid...förlåt, förlåt   men nu blev jag peppad av era fina kommentarer!          s...

Av Erika - 22 september 2012 12:35


nån mer än jag som tänkt på att fåglarna i sims 3 ändå är ganska välgjorda! man ser dem ju ändå inte så ofta...altså dem som flyger i luften, som man bara ser om man zoomar ut bilden vid rätt tillfälle.   det blev ett ganska kort inlägg...men de...

Presentation


hej alla simmare! roligt att du hittat till min blogg! den här bloggen startade jag för att kunna dela med mig av ett av mina stora intressen: sims!
så ha det bra
/Erika

Fråga mig

4 besvarade frågor

mina sims historier

 

 

publicerade delar:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

OBS! if you hear me kommer antagligen inte att ha fler delar.

läs varför här...

 

 

publicerade delar:

1,2,3

 

 

publicerade delar:

1,2 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

andra sims bloggar!


Skapa flashcards