erikassimsblogg

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Erika - 10 november 2012 11:24

Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Förlåt mig! men man ska ju tycka att det är kul att blogga, det ska vara som en hobby och inte som ett måste. Jag har helt enkelt tröttnat på att simsblogga, och vill test någonting annat nu. Jag är ledsen, men så får det bli. 

simmarna är också arga på mig...

 


Men jag har skapat en ny blogg, där jag kommer blogga om ett annat av mina större intressen, nämligen att baka. Det kommer att handla lite om mig också. Jag vet inte om det är lättare än att blogga om sims, men jag ska prova iallafall.

här är länken:

Småkakor.bloggplatsen.se


jag har bloggat om sims i ungefär åtta månader.

tack för den här tiden, kanske vi ses igen.


Men besök gärna min nya blogg, vem vet, kanske den passar dig?

/erika 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej alla simmare! roligt att du hittat till min blogg! den här bloggen startade jag för att kunna dela med mig av ett av mina stora intressen: sims!
så ha det bra
/Erika

Fråga mig

4 besvarade frågor

mina sims historier

 

 

publicerade delar:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

OBS! if you hear me kommer antagligen inte att ha fler delar.

läs varför här...

 

 

publicerade delar:

1,2,3

 

 

publicerade delar:

1,2 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

andra sims bloggar!


Ovido - Quiz & Flashcards