erikassimsblogg

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Erika - 23 mars 2012 20:09

har suttit och spelat leva livet ett tag nu. super kul är det!

beställde det typ förra veckan på CDON.com, och det kom igår.

Tänkte att ni skulle få träffa en sim: Sofia Wrigth

sofia och lillasyster Bonnie

lite om henne:

tonoring

brunt hår,bruna ögon

smal, ljus hy

egenskaper kan jag inte utantill, det kommer senare antagligen.


Historia:

Sofia har växt upp endast med sin mamma, senare med sin lillasyster som hon älskar före allt i världen. Sofia Wrigth har också en pojkvän. Hennes mamma är nog så lite vuxen en vuxen kan vara. Mamman heter Wendy Wrigth. Wendy åker motocyckel, är borta ibland på nätterna och tar inget ansvar för Bonnie. Sofia därimot blir ofta utskälld för att ha varit ute sent och får utergångförbud. Wendy hatar att diska och laga mat, det gör sofia. Både sofia och hennes mamma gillar fester.

  wendy

Sofias lillasyster Bonnie är nu ett barn som älskar att busa och leka. Dessutom älskar hon sin låtsaskompis Jill, som hon vill få att bli verklig med hjälp av en regnbågssten hon inte hittat än.

bonnie, wendy och jill.   

snart ska sofia bli UNGDOM. men först skolbal (hoppas den kommer) och slutbetyg, bonnies födelsedag och skoj!

Ja nu känner ni familjen Wrigth! 

nu blir det fredagsmys för mej!  

ha det bra! kram Erika 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej alla simmare! roligt att du hittat till min blogg! den här bloggen startade jag för att kunna dela med mig av ett av mina stora intressen: sims!
så ha det bra
/Erika

Fråga mig

4 besvarade frågor

mina sims historier

 

 

publicerade delar:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

OBS! if you hear me kommer antagligen inte att ha fler delar.

läs varför här...

 

 

publicerade delar:

1,2,3

 

 

publicerade delar:

1,2 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

andra sims bloggar!


Ovido - Quiz & Flashcards