erikassimsblogg

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Erika - 25 augusti 2012 11:07

Hej! 

ja, rubriken säger väl allt..men jag har haft fullt upp med annat den senaste månaden, det är därför det inte blivit något inlägg. men jag ska försöka skärpa mig! Nu när skolan börjat igen så kanske det blir som vanligt igen...typ.


jag ska från och med nästa vecka börja med olika dagar för olika saker igen.


måndag: 

tisdag: familjen Snirr

onsdag: 

torsdag: 

fredag: två simmar

lördag: något annat

söndag: 


ibland så kommer jag visa ett hus eller en sim som jag är nöjd med, eller något annat jag kommit på. Det kommer nog att bli lite obestämda inlägg också.


jag vet inte om det blir EXAKT så, men jag hoppas ändå att det blir bra. men om det blir en dag före eller en dag efter spelar kanske inte så stor roll.


tack för att DU läser min blogg!!!


/Erika


 

PS. den här bilden tog jag för ett tag sen! vad demonstrerar de mot? skalbaggar? DS.

Presentation


hej alla simmare! roligt att du hittat till min blogg! den här bloggen startade jag för att kunna dela med mig av ett av mina stora intressen: sims!
så ha det bra
/Erika

Fråga mig

4 besvarade frågor

mina sims historier

 

 

publicerade delar:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

OBS! if you hear me kommer antagligen inte att ha fler delar.

läs varför här...

 

 

publicerade delar:

1,2,3

 

 

publicerade delar:

1,2 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

andra sims bloggar!


Ovido - Quiz & Flashcards