erikassimsblogg

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Erika - 25 april 2012 17:16

hello!

nu ska jag fortsätta skriva om döden. Vi börjar med Eld.


Eld
en sim kan brinna till döds. Då är det enklaste att stänga in simmen bland massa saker som brinner bra(har inte så stor betydelse tror jag egentligen) och en grill. låt simmen grilla och gå ifrån, in i din "bur". snart kommer det antagligen ta eld. såhär kan man göra:


   eller på något annat sätt. iallafall som en bur. Har du sims 3 husdjur så kanske du fångat in enhörningen och märkt att den kan göra eld? det gör det ännu enklare om du slipper delen med grill. Tänk på att simmen inte bör ha egenskapen modig, eftersom den då kommer försöka släcka elden.

   såhär ser spöket av en eldad sim ut.

och här brinner simmen...


nästa gång skriver jag om elektricitet, och något mer tror jag.

kram Erika
















Presentation


hej alla simmare! roligt att du hittat till min blogg! den här bloggen startade jag för att kunna dela med mig av ett av mina stora intressen: sims!
så ha det bra
/Erika

Fråga mig

4 besvarade frågor

mina sims historier

 

 

publicerade delar:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

OBS! if you hear me kommer antagligen inte att ha fler delar.

läs varför här...

 

 

publicerade delar:

1,2,3

 

 

publicerade delar:

1,2 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

andra sims bloggar!


Ovido - Quiz & Flashcards