erikassimsblogg

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Erika - 27 maj 2012 16:43

hej!

nu kommer if you hear me.

Lillan

Nora

Abraham


Abraham vaknade mycket riktigt tidigare än mamma. men det var mamma som märkte att jag var försvunnen.

-Lillan? är du här?

    

"Vad är det där?"


Hej mamma!

jag kommer vara borta några dagar nu, men oroa dig inte. Jag tog Leonardo med mig. Kommer hem snart.

                                                                                                                                                Lillan

"vad menade hon med det där? varför skrev hon inte vart hon skulle?"

 

-


















-är du trött, Leo? det är jag! 

 

-men här kanske vi kan slå läger för natten? åh! titta vilka fina fjärilar!

-Ja!

-så vacker!


"men tänk om han inte är där när jag kommer? vad händer då?"

Jag slog bort tanken och tog istället fram tältet.

-*gäsp* gud vad trött jag är. ska bli skönt att sova!


Jag sov bra den natten. Men min resa hade bara börjat!         




Av Erika - 27 maj 2012 10:14

Hej! 

min nya idé handlar om något jag kan göra om jag inte ska göra en ny historia: fredagstemat! (eller nåt i den stilen) det såhär jag tänkt: jag har två simmar, en kille och en tjej. och varje fredag är det ett tema, t:ex Indiskt. Då visar jag simmarna med "indiska" kläder och skriver vilka expansionspaket de kommer ifrån och lite annat. Kul idé va? :D

jag ska visa simmarna och tala om egenskaper och så snart, men nu hinner jag inte. Jag är inte riktigt klar med if you hear me än, det kanske kommer ikväll. vi får se.


Kram Erika


PS. glöm inte att gratta mamma idag!   (och grattis Loreen också! ) DS. 

Presentation


hej alla simmare! roligt att du hittat till min blogg! den här bloggen startade jag för att kunna dela med mig av ett av mina stora intressen: sims!
så ha det bra
/Erika

Fråga mig

4 besvarade frågor

mina sims historier

 

 

publicerade delar:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

OBS! if you hear me kommer antagligen inte att ha fler delar.

läs varför här...

 

 

publicerade delar:

1,2,3

 

 

publicerade delar:

1,2 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

andra sims bloggar!


Ovido - Quiz & Flashcards