erikassimsblogg

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Erika - 28 maj 2012 08:55

Hej!

nu har jag bestämt vilka två simmar jag ska andvända! har du inte läst? gör det här:javascript:mctmp(0) (hoppas länken funkade, om inte så kan du bara bläddra ner lite, under "if you hear me" står det "har fått en ny idé", läs där!) 

ja men nu lite fakta om simmarna!

Gabriel Wilson

ungdom

Atletisk,fostrande,klumpig,kockbegåvning,vänlig.

livslång önskan: bli en superstjärna (idrott)

han gillar röd, elektronika och grillade kotletter.

Gabriel jobbar inom idrott.

såhär ser han ut:


   

(och såhär kommer det bli med Veckans klädstil)


hår - leva livet

rutig skjorta - Grundspelet

Byxor - leva livet

Skor - kvällsnöjen


Fanny Skoglund

ungdom

Djurälskare,familjeinriktad,fiskare,snobb,sparsam.

livslång önskan: Arkbyggaren.



hår - grundspelet

topp - Husdjur

Kjol - Kvällsnöjen

Skor - grund


De bor tillsammans i en lägenhet i Bridgeport.

     

        


Jag kommer skriva lite gran vad som händer dem här på bloggen också. Men det var allt för denna gång!

 PS. förstod du inte vad jag menar? då kommer du göra det sen!.DS


Kram på er alla!


   

Presentation


hej alla simmare! roligt att du hittat till min blogg! den här bloggen startade jag för att kunna dela med mig av ett av mina stora intressen: sims!
så ha det bra
/Erika

Fråga mig

4 besvarade frågor

mina sims historier

 

 

publicerade delar:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

OBS! if you hear me kommer antagligen inte att ha fler delar.

läs varför här...

 

 

publicerade delar:

1,2,3

 

 

publicerade delar:

1,2 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

andra sims bloggar!


Ovido - Quiz & Flashcards