erikassimsblogg

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Erika - 29 juni 2012 07:55

Hej!

Tänkte att jag skulle tipsa om ett expansionspaket, nämligen Leva livet. Alla kläder som följer med där går att andvända som mammakläder(tjejernas altså). Och det är ganska fina saker faktiskt!

 

Den här klänningen är min favorit! (har gjort mönstret i skapa en stil)     

Fin tröja och ett par byxor!

 

och så den här...ja vad ska man kalla det? Den är under kläduppsättingar (heter det så? är lite trött för tillfället) iallafall. Inte min personliga favorit, men inte så dålig.

 

Och den sista! så fin...!!!   



och så kommer det våningssängar och låtsaskompisar!

 

Detta är en låtsaskompis!

Om låtsaskompisen:

låstaskompisen är från början en docka som simmen kan få med posten när den är nyfödd. Då kan man bara byta namn på den. När bebisen blir småbarn gäller det att leka och sjunga för den. Är man på rätt väg kan små medelande komma upp. När simmen blir barn så ska man sätta ner dockan på marken och se vad som händer... Om inget händer så kan barn-simmen fortsätta leka med den tills nåt händer! Låtsaskompisen är inte med i ditt hushåll och du kan inte styra den. Den syns bara för den som äger den. Den kan städa och vara sällskap och mycket mera! När simmen växer upp till tonåring växer låtsaskompisen upp samtidigt! En vän för livet...

(fast om man tröttnar på den så kan man be den att lämmna en ifred ett tag!)

 

och här har vi våningsängen!


Dessutom så kommer det massor av leksaker,bröllopsvalv, nya stora leksaker, leksakskista, sandlåda, möhippa och svensexa, och mycket mer!


Kläderna till killarna är också riktigt fina! 

 

Det här håret är också riktigt, riktigt fint! Gillar det verkligen!

Hår kommer det också! fina hår till både killar och tjejer!



Det finns mycket mer att upptäcka! 

ha det bra!

/Erika


Presentation


hej alla simmare! roligt att du hittat till min blogg! den här bloggen startade jag för att kunna dela med mig av ett av mina stora intressen: sims!
så ha det bra
/Erika

Fråga mig

4 besvarade frågor

mina sims historier

 

 

publicerade delar:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

OBS! if you hear me kommer antagligen inte att ha fler delar.

läs varför här...

 

 

publicerade delar:

1,2,3

 

 

publicerade delar:

1,2 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

andra sims bloggar!


Ovido - Quiz & Flashcards